Ostatnia prosta
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Mural Ostatnia Prosta to element szeroko zakrojonej akcji promującej szczepienie się przeciw COVID-19. Kampania była prowadzona na terenie całej Polski nie tylko z wykorzystaniem przekazów medialnych, ale również przy wdrożeniu kampanii outdoorowej. Wykonany przez nasz zespół mural jest jednym z elementów działań prowadzonych w sposób tradycyjny. Tak jak cała kampania, również mural Ostatnia Prosta wykorzystuje wizerunek znanej osoby w celu zachęcenia społeczeństwa do szczepienia. Postaci sportowców dbających o swoje zdrowie znajdujących się w centralnej części wielu murali miały zwrócić uwagę na problem i zachęcić do działania. Mural Szczepimy się – Ostatnia Prosta został przez nas wykonany na zlecenie i we współpracy z firmą Braughman Group Media, która była również głównym koordynatorem projektu.
Czytaj więcej…
Mural Szczepimy się – Ostatnia Prosta
Mural Ostatnia prosta promował akcję szczepień, dlatego wykonaliśmy go zgodnie z wytycznymi przyjętymi dla całej kampanii. Wykorzystaliśmy przy tym klasyczną kolorystykę, bazując na różnych odcieniach niebieskiego połączonych z klasyczną bielą. Napisy w kolorze białym doskonale wyróżniają się na kolorowym tle, dlatego główny przekaz jest łatwy do odczytania i widoczny już z daleka. Pod tytułem kampanii umieszczono charakterystyczny #, którym oznaczone zostały wszystkie materiały promujące akcję. W prawym górnym rogu muralu umieszczony został odnośnik do strony internetowej, na której zainteresowani mogą znaleźć szczegółowe informacje na temat akcji.
Ostatnia prosta – mural z polskim koszykarzem
Na tej odsłonie muralu Ostatnia Prosta wykorzystano postać polskiego koszykarza Mateusza Ponitki. Klasyczny strój w barwach narodowych, z polskim orzełkiem zdradza profesję zawodnika, a także przywołuje na myśl pozostałe akcje promocyjne z innymi sportowcami, jakie były prowadzone w podobnym czasie. Postać koszykarza na muralu wykonaliśmy z najwyższą dbałością o szczegóły, aby wiernie odwzorować jego prawdziwy wygląd.
Mural promujący akcję Szczepimy się. W kampanii wykorzystano wizerunki znanych sportowców.
Ściany zrealizowane jako wykonawca, na zlecenie i we współpracy z firmą Braughman Group Media – koordynatorem projektu. www.braughman.com